دخمل گلی مامان

ماه نهم، هفته اول

1394/5/29 9:58
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم روز به روز شیرین تر و عزیزتر می شوی...

با شروع این ماه کارهای جالب تو و ابراز وجودهای جالبترت توجه ما و همه رو به خودش جلب کرده، بعضی کارهای با مزه ای که توی این هفته اول یاد گرفتی از این قراره:

 - هر پارچه ای که دستت می رسه می بری بالا و سپس پشت سرت تا اون رو مثلا بپوشی، بخصوص در مورد لباس هات این کار خیلی جالبه، کلاه یا تل رو هم که می بری بالای سرت می گی د د یعنی سر سر...

- اگر پارچه ای را به تو بدهم و بگم بیا قایمبازی کنیم، اون رو می گیری جلو صورتت و مثلا قایم می شی و بعد اون رو میاری پایین و یک صدایی که اکثرا د ( با یک فتحه کشیده است) رو انجام می دهی و اینقدر این کار رو تکرار می کنی تا هردومون خسته بشیم، گاهی هم که من حواسم به شما نیست برای این که من رو متوجه وجود نازنینت کنی این کار رو انجام می دهی و وقتی پارچه روی صورتت است صحبت می کنی یعنی مثلا "مهرینا نیست"، همون حرفی که من موقع قایم شدنت همیشه می گم و بعد پارچه رو میاری پایین و با صدای بلند تر د... عززززیزم

- قبلا وقتی نمی تونستی صحبتی رو بگی می گفتی ه ه ه ه ( با فتحه) و اینقدر بامزه بود که من و بابایی یا بقیه می خندیدیم و می گفتیم ه ه ه ه، الان تا ما بگوییم ه ه ه ه شما تکرار می کنی ه ه ه ه و بعدش هم هردومون می خندییم...

- از همه با مزه تر اینه که یاد گرفتی سرفه دروغین کنی!!! ناقلا... اینقدر که موقع آب خوردن یک دفعه حجم زیادی اب رو قورت دادی و بعضی وقت ها پریده توی گلوت یا نپریده شما سرفه کردی و من قربون صدقت رفتم و گفتم "ای وای چی شد چی شد دختر گلم"، شما یاد گرفتی که سرفه کنی، الان اگر ما به دروغ یا واقعی حتی، سرفه کنیم شما پشت سرمون با یک مکث چند ثانیه ای سرفه می کنی... گاهی هم که من حواسم بهت نیست، باز با صدای بلند سرفه می کنی تا من بهت توجه کنم و بگم چی شد چی شد؟ عزیزم چقدر ناقلا شدی... یک روز هم که خونه مادرجان بودیم و مادرجان واقعا سرفه کرد شما که مشغول بازی با خودت بودی بلافاصله سرفه کردی و همه تعجب کردند و به این بامزگی شما کلی خندیدیم ... قربونت برم نازنازی با مزه ناقلای من...

- من فکر می کنم شما علاوه بر تاب تاب، اردک رو هم می گی البته با زبون نی نی ها ولی هروقت کتاب اردک رو می بینی همون رو تکرار می کنی...

 

 

این هم دخمل گلی و بازی مورد علاقه اش: سبد بازی!! اینقدر توی سبد می مونه که به حالت دراز کش در میاد ولی دوست نداره بیاد بیرون!!! قربونش برم عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
5 شهریور 94 23:05
چقدر دخترگلی نازه ماشالا، خدا نگهش داره براتون ممنون، لطف دارید مهسا جان